środa, 20 sierpnia 2014

8 MIESIĘCY



Skończyłem 8 miesięcy!!!

 

Jej, jak ten czas leci... Mam już 8 miesięcy :) i co? Hmm... "rojberuję", jak to mówi mój tato! 

 

Zmieniam się nie do poznania. Tak naprawdę jestem już dużym KAWALEREM, nawet jeszcze do wzięcia - na ręce, oczywiście ;) 

 

Prawda jest taka, że już nikt nie odważy się powiedzieć o mnie BOBAS, DZIDZIUŚ - ja jestem już małym chłopczykiem! Teraz zmieniam się z dnia na dzień i naprawdę jest to zauważalne. 

 

Co potrafię? Czego nauczyłem się w ostatnim miesiącu?

Umiem samodzielnie zjeść wafelka ryżowego, biszkopta. Sam trzymam sobie butelkę gdy piję mleko lub soczek. Kiedy coś mi się nie podoba umiem wyrazić swoje niezadowolenie. Protestuję, kiedy ktoś próbuje odebrać mi zabawkę... Uśmiecham się od ucha do ucha, a szczególnie cieszę się, kiedy przychodzi do mnie ktoś, kogo dobrze znam - gdy tato wraca z pracy, albo babcia z dziadkiem przyjdą w odwiedziny lub gdy mama wraca ze sklepu :) Nadal nie raczkuję, więc może po prostu stanę na nogi i ruszę przed siebie...?

 

Zobaczcie jakim jestem urwisem, oj broić to ja potrafię...
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz