wtorek, 20 maja 2014

5 MIESIĘCY :)

 

 

19.05.2014r. – WCZORAJ SKOŃCZYŁEM 5 MIESIĘCY :)

 

Tak… to już naprawdę poważny wiek!

 

Kochani, muszę się pochwalić, bo umiem już tyle rzeczy.

 

 

Największą radość przynoszę wszystkim, jak piszczę z zadowolenia i śmieję się głośno.

 

 

Sam potrafię już wziąć do rączki leżącą obok mnie grzechotkę, przytulankę lub smoczek, umiem je przekładać sobie z rączki do rączki.

 

 

Chętnie łapię za ręce rodziców, co pozwala mi podciągać się do pozycji siedzącej – mimo, iż samodzielnie nie potrafię jeszcze siedzieć, to bardzo często próbuję swoich sił i „siadam” :)

 





Wypatruję chodzących po mieszkaniu rodziców i moje pieski. Odwracam główkę i cały tyłów w kierunku, z którego dochodzi głos mamy lub taty.

 

A wiecie, że potrafię już przewrócić się z brzuszka na plecy i odwrotnie?!

 


 

Jestem też niesamowitą gadułą: „gu - gu”, „ga - ga”, „agu – gu”, „da – da”, „ba – ba”, „ma – maa”, mówię „rrrrrrrrr”, najwięcej opowiadam ok. 6 nad ranem, jak już się wyśpię… Rodzice są dumni, choć woleliby, bym był większą gadułą jednak w ciągu dnia, a nie tak wcześnie nad ranem, kiedy oni woleliby jeszcze pospać ;)

 

Zobaczcie, jak siedzę z podparciem :)

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz