sobota, 24 maja 2014

"J", jak JAKUB



JAKUB, KUBA, KUBUŚ, KUBSON...

 

...ale i MYSZKA, RYBKA, ZŁOTKO, SYNUŚ, KOTEQ, SKARB, BĄBEL :)

tak do mnie mówią moi bliscy!


Mężczyzna obdarzony imieniem Jakub jest energiczny, dobrze zorganizowany, potrafi wypracować sobie sposób postępowania oraz pracy. Dzięki tym cechom odnosi sukcesy i szybko zdobywa przyjaciół. Lubi towarzystwo, ma szacunek do rodziny, bardzo kocha żonę i jest jej wierny. Jakub to dobry gospodarz, znakomity mąż i ojciec. Troszczy się, aby jego dzieci były wykształcone i dba o dobre imię rodziny. Inteligentny, kulturalny, zawsze dobrze ubrany. Nie znosi kłamstwa, oszustwa, a także złego prowadzenia się. Ma duży szacunek do kobiet.

 

...to dobrze wróży na przyszłość... ale pożyjemy - zobaczymy :)


Tymczasem zapomniałem kompletnie o tym, że mam też wspaniałe "J", jak Jakub. To poduszka w takim właśnie kształcie - oczywiście od Betty's Home :) http://bettyshome.pl

 





 

A moje piękne szare "J" w białe kropeczki dodatkowo ma wyhaftowane moje imię :) Prawda, że urocze? Polecam wszystkim bardzo serdecznie poduchy od Betty's Home - są naprawdę urocze :)


BODY - H&M
SKARPETKI - H&M
SMOCZEK + KLIPS - Mum Baby
POŚCIEL - Feretti





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz