wtorek, 6 maja 2014

ZABAWY i ZABAWKI

Jestem zwykłym chłopcem i lubię spędzać czas tak, jak każdy chłopiec w moim wieku... Uwaga mam już 4,5 miesiąca, więc staję się coraz to bardziej absorbującym dzieckiem :) Nie wystarcza mi już leżenie i słuchanie, teraz poznaję ten świat i jestem jego naprawdę ciekawy.


Najbardziej lubię być brany na ręce. Kiedy jestem noszony na rękach mogę obserwować świat, który mnie otacza. Już znam wszystkie kąty w moim domku. Jak tylko jestem w odwiedzinach u znajomych rozglądam się na wszystkie strony, bo wszystko jest dla mnie obce. Czuję się nieswojo i dopiero, jak wrócimy do domu, to rozpoznaję otaczające mnie przedmioty. Rodzice i dziadkowie nosząc mnie na rękach pokazują mi wszystkie rzeczy, nazywają je dla mnie, żebym szybko się rozwijał...


Kiedy ktoś bierze mnie na kolana - teraz najchętniej bym już tylko siedział... z tej perspektywy dużo więcej widać :) niestety jeszcze samodzielnie nie potrafię siedzieć - wtedy uwielbiam słuchać opowieści, lubię jak opowiada mi się bajki i śpiewa piosenki...




 BLUZA - Mexx
SPODNIE - KappAhl - newbie

Mam też swoją ulubioną piosenkę :) Znacie ją?

 

Jadą, jadą misie, tra la la la la,
Śmieją im się pysie, cha cha cha cha cha,
Przyjechały do lasu, narobiły hałasu,
Przyjechały do boru, narobiły rumoru.

Jadą, jadą misie, tra la la la la,
Śmieją im się pysie, cha cha cha cha cha,
A misiowa jak może, prędko szuka w komorze,
Plaster miodu wynosi, pięknie gości swych prosi.

Jadą, jadą misie, tra la la la la,
Śmieją im się pysie, cha cha cha cha cha,
Zjadły misie plastrów sześć
I wołają: "jeszcze jeść!"

Jadą, jadą misie, tra la la la la,
Śmieją im się pysie, cha cha cha cha cha,
Przyjechały do lasu, narobiły hałasu,
Przyjechały do boru, narobiły rumoru.

 

 

Mam też swoje ulubione zabawki: Żyrafa Sophie

ŚPIOCHY - Mothercare

 

Sophie jest ze mną od urodzenia, to była moja pierwsza zabawka, dostałem ją od moich zwariowanych cioć :) Uwielbiam ją gryźć, ssać i tulić - to moja ulubiona zabawka.

 


KOSZULA - Koala Baby
KAMIZELKA - Koala Baby


Dużo czasu w ciągu dnia spędzam na mojej macie edukacyjnej, potrafię już łapać wszystkie wiszące zabawki, przemawiam do nich i śmieję się głośno.

 


 LONGSLEEVE - Boite a Malices


BODY - Smyk
SPODNIE - KappAhl -newbie
MATA EDUKACYJNA - Tiny Love


Są też i inne zabawki: MIŚ - śpioch, ŻYRAFA, KOT na patyku, gryzak RYBKA:

 BODY - KappAhl -newbie
SPODNIE - KappAhl -newbie
ŻYRAFA - Playgro

A
 MIŚ śpioch - Baby Nat'

 KOSZULA - Smyk
KOT na patyku - BabyOno

RYBKA gryzak - Sassy


Jednak najbardziej lubię spacery na świeżym powietrzu. Chcecie wiedzieć, gdzie spacerujemy najczęściej? Zapraszam już dziś na mój kolejny post :)

2 komentarze:

  1. Oho swędzą dziąsełka widzę :) dobrze sophie jest najlepsza na idace zebolki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda,Sophie jest najlepsza :) Dziąsła swędzą, ale ząbków póki co nie widać :)

    OdpowiedzUsuń