czwartek, 15 maja 2014

SMOCZKI



Jakiś czas temu dostałem od mojej cioci smoczek firmy MAM http://sklep.mambaby.pl/

 

 

Firma MAM pochodzi z Austrii, ale oczywiście jest dostępna w wielu aptekach, jak i sklepach dziecięcych na terenie Polski. MAM jest producentem zarówno smoczków, jak i butelek, gryzaków, szczoteczek do zębów, akcesoriów do karmienia - pierwszych sztućców, miseczek do karmienia, pudełek na żywność, akcesoriów laktacyjnych - osłonki, wkładki laktacyjne, laktator wraz z pojemnikiem na mleko. Dostępne są również termiczne opakowania na butelki, podgrzewacz, sterylizator. Wszystko, co niezbędne, gdy maleństwo pojawi się na świecie :) 

 

No tak, tylko tego wszystkiego dostępnego na rynku jest bardzo dużo! Więc co skłoniło mamę do zamówienia nowych smoczków dla mnie właśnie w MAM???

 

Może zadecydowało to, że od czasu kiedy mam smoczek MAM, niechętnie chcę ssać inne smoczki?! 

 

A może to, że opatentowany przez MAM jedwabisty silikon – jest wyjątkowo delikatny i miękki, zupełnie inny niż w innych smoczkach?!



W prezencie dostałem smoczek nazwany przez firmę MAM NIGHT - niby wskazany na noc, ale ja korzystam z niego 24h na dobę :)

 


 

Smoczek ma tą zaletę, że delikatnie świeci, gdy jest ciemno, więc łatwo go odnaleźć w łóżeczku, gdy zgubię go wiercąc się w nocy ;) 

Wszystkie smoczki MAM mają ortodontyczny kształt, a przede wszystkim uroczy design - mój to świecący niebieski królik z małym księżycem ;)

 

Produkty MAM są wolne od BPA (inaczej Bisfenol A) - to związek chemiczny, który jest szkodliwy szczególnie dla dzieci i niemowląt, ale i również dla osób dorosłych. Chcących dowiedzieć się czegoś więcej odsyłam do lektury: http://pl.wikipedia.org/wiki/Bisfenol_A

To wszystko sprawiło, że mama złożyła zamówienie na nowe smoczki dla mnie właśnie w MAM :)



MAM NIGHT - granatowy księżyc :)

 - również świecący w nocy z ortodontycznym kształtem i delikatnym silikonem.



MAM AIR - iluzja biały 

 - posiada bardzo lekką, przewiewną tarczę dzięki czemu zapewnia wyjątkowy przepływ powietrza, oczywiście delikatny silikon oraz ortodontyczny kształt.



MAM PERFEKT - zielony konik

 - to smoczek, który jest podobno najcieńszym smoczkiem na świecie - 60% cieńsza i cztery razy bardziej miękka szyjka smoczka, ortodontyczny kształt, posiada funkcję samosterylizacji w mikrofalówce, jest wyjątkowo delikatny dla skóry dziecka, zmniejsza ryzyko powstawania wad zgryzu.


 

Do smoczków dokupić można również klips - mój to SZARY - PAPUGA :) Klips jest łatwy w montażu do ubranek - nawet jedną ręką, pierścień na którym mocowany jest smoczek, lub gryzak pasuje do wszystkich rodzajów smoczków i gryzaków firmy MAM.


Tak zakupione przez nas smoczki rekomenduje firma MAM. 

 

A teraz przyszła pora, żebym i ja mógł poznać te wszystkie zalety :) Ciekawe, czy pokocham je tak samo mocno, jak pokochałem pierwszy smoczek z MAM... ale o tym innym razem :)



PS. 

Firma MAM dostarczyła zamówienie bardzo szybko, a osoba pakująca przez pomyłkę zapakowała jeden smoczek dla dzieci do 6 miesiąca. 

I tu olbrzymi + dla jakości obsługi klienta :) Przemiły Pan Artur zadzwonił            i osobiście nas przeprosił, a już następnego dnia przyszedł do nas smoczek, który zamawialiśmy :) dodatkowo też firma przekazała nam PREZENT :)

FIRST BRUSH - Pierwsza szczoteczka do zębów  - całą rodziną czekamy teraz na moje pierwsze ząbki :)

Bardzo dziękujemy za prezent!!! 







1 komentarz:

  1. Szkoda, że moja Jagoda ze smoczkami jest na bakier. Bo czasami przydałby się ;)

    OdpowiedzUsuń