czwartek, 11 września 2014

ROCZEK ROZALKI



Wczoraj byliśmy na wielkiej imprezie - PIERWSZE URODZINY ROZALKI - mojej potencjalnej narzeczonej :)

 

Był tort ze świeczką, goście, balony, zaśpiewaliśmy też: STO LAT! Wujek przygotował też film o 12 miesiącach życia Rozalki. Było bardzo miło :) 

 

Przedstawiam Wam JUBILATKĘ - Rozalkę

 

 

Zobaczcie, jak się fajnie bawiłem z Rozalką :)

 







 

 

...Tak było wczoraj, jeszcze tylko wspomnę, że tak mnie zmęczyły zabawy z Rozalką, że zasnąłem w jej łóżku :) i spałem tak z 1,5 godziny :)


A dzisiaj? Hmm... mamy spakowane walizki i ruszamy w moją pierwszą daleką podróż. Niestety przez najbliższy tydzień nie pojawi się żaden nowy wpis, ponieważ będziemy odpoczywali na wczasach - bez komputera i telefonów. Tylko my - mama, tata i ja - RAZEM :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz