wtorek, 30 września 2014

DZIEŃ CHŁOPAKA


Dzień chłopaka - moje święto ;)

 

Mama non stop chodzi i powtarza, że jestem już małym chłopcem, więc to moje święto! Dostałem dziś z okazji mojego święta nową książeczkę i mama pierwszy raz poczęstowała mnie "FLIPSEM" - bardzo mi smakowało :) 

 

Dziś wspominam znów nasz urlop w Turcji... teraz pokażę Wam chwile spędzone z DELFINAMI :)

 








Piękne prawda? Delfiny to absolutnie niesamowite, wręcz magiczne stworzenia.

 

A wiecie, że delfin butlonosy może płynąć z prędkością nawet 40km/h? To robi wrażenie. Zanurzyć może się nawet na głębokość 300m, a bez powietrza potrafi wytrzymać do 15 minut. Delfiny mają dobry wzrok i wręcz fenomenalny słuch - odbierają ultradźwięki, które wykorzystują do echolokacji. To bardzo mądre i przecudnej urody zwierzęta. 

 






Jak tylko zobaczyłem delfiny, uśmiechałem się od ucha do ucha :) Kiedy podpłynęły do nas bliżej od razu wyciągałem do nich rączkę :)

 






 Po krótkim pokazie umiejętności tych wspaniałych delfinków, przyszedł moment w którym w końcu mogłem ich dotknąć, pogłaskać i być razem z nimi w wodzie :)

 

 













Później mama pływała na delfinie i się z nim bawiła, a ja razem z tatusiem bawiłem się z podestu z drugim delfinem.

 

 








 

 

Czy się ich bałem? Absolutnie nie! Byłem zachwycony. Podobnie jak mama, która już mi obiecała, że jeśli tylko kiedyś będę chciał i będzie taka możliwość postara się bym mógł to przeżyć jeszcze raz! To naprawdę niesamowita frajda, absolutnie fantastyczna, niezapomniana przygoda.

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz