środa, 15 października 2014

LOSOWANIE NAGRODY



Kochani!!!

 

Jeszcze raz wszystkim Wam serdecznie dziękujemy za polubienie mojego funpage'a :) 

Jest WAS już ponad 300 osób!!!

 

Dziękujemy, dziękujemy, dziękujemy!!!

 

Tym, którzy jeszcze tam nie trafili pomagamy: https://www.facebook.com/pages/CUTE-BOY/687871347940060?fref=ts - wystarczy wejść w podany link :)

 

Tak, jak obiecywaliśmy, właśnie dzisiaj zorganizowaliśmy z mamą losowanie nagrody dla jednego z moich fanów. Maszyna losująca - czyli ja - byłem tak bardzo pochłonięty przygotowaniami, że kiedy już wszystko było gotowe i mogliśmy rozpocząć losowanie - zasnąłem :) Mama w tym czasie mogła przygotować zdjęcie nagrody. A prezentuje się ona następująco!

 

 

 

 

Nagrodą dla jednego z moich fanów jest tusz do rzęs firmy Lancome. I już teraz za wszystkich trzymamy mocno kciuki i życzymy powodzenia :)


Mama przygotowała najpierw trzy kartki z imionami wszystkich osób. Później pocięła kartki po 100 losów (wyeliminowała przy tym swoją osobę, babcię i ciocię - siostrę mamy). W ten oto sposób otrzymaliśmy dokładnie 300 losów gotowych do wzięcia udziału w losowaniu :)

 

 



 

 

Ja czekałem już tylko na mamę, kiedy skończy  w końcu ciąć te wszystkie karteczki i ostatni raz zamiesza w misce wszystkie losy!

 

 




 

 

 I przystąpiłem do losowania zwycięzcy :)

 
















 

Mama czekała cierpliwie, aż w końcu wyciągnę jakiś los... no i niestety stało się coś, czego mama z pewnością się nie spodziewała. Zacząłem garściami wyciągać losy z miski :) I co teraz?? Jak stwierdzić, że los, to ten los, który wylosowałem?! :) Mama czekała cierpliwie...

 












TO TEN LOS!! TO ON PRZYCZEPIŁ SIĘ DO MOJEJ RĄCZKI!!! TO JEST SZCZĘŚLIWY LOS Z IMIENIEM I NAZWISKIEM WYGRANEJ OSOBY :)






 

Bardzo miło mi ogłosić, że nagrodę otrzymuje: p. Karina Ośko!!!

-Serdecznie GRATULUJEMY!!!




...ze swojej strony dodam: BRAWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 



 

 

Bardzo proszę p.Karinę Ośko o podanie nam adresu, na który prześlemy nagrodę. Na adres czekamy oczywiście na naszym funpage'u :)



 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz