niedziela, 12 października 2014

MAM - LERN TO DRINK CUP



Dziś o piciu...


Jak wiecie pokochałem od pierwszego użycia mój pierwszy kubek niekapek. Od samego początku kubek MAM TRAINER przypadł mi do gustu. ( tutaj znajdziecie informację o moim pierwszym kubku niekapku: http://cuteboyjakub.blogspot.com/2014/08/mam-kubek-trainer-220ml.html )

 

Przyszła pora na test kolejnej butelki - to  LERN TO DRINK CUP 8+ ( 270ml )

 


Kubek ten jest również kubkiem wyprodukowanym przez firmę MAM, ponieważ jesteśmy wierni marce MAM :) Projektanci MAM opracowali innowacyjny kubek, ułatwiający dzieciom naukę samodzielnego picia. 

 

Firma MAM rekomenduje go w ten sposób:

 

- Twardy ustnik ułatwia przygotowanie do picia ze szklanki,

- Niekapek z zaworem - swobodny przepływ bez zaworu,

- Łatwy do trzymania dzięki wyprofilowanemu wcięciu butelki,

- Stylowy design,

 

My ze swojej strony dodamy jeszcze tylko, że kubek Lern To Drink Cup (8+) stworzony został dla dzieci od 8 miesiąca życia. Posiada twardy ustnik i komfortowe wieczko do zamykania, tak by ustnik zawsze pozostawał czysty. 

Nas oczywiście absolutnie ujęła żyrafa i jej boskie okulary :)

 


A teraz praktyka... 

W praktyce jak na razie jest tak, że kubek wypadł niestety słabo :( 

Jakub odrzucił kubek, nie chce z niego pić. Jesteśmy już po kilku próbach i teraz postanowiliśmy odstawić go na jakiś czas i wrócić znów do prób picia za tydzień, może dwa. Problem chyba wynika z tego, że Kubie rosną ząbki, ma zaczerwienione dziąsła, co z pewnością jest dla niego bolesne. Kubek LERN TO DRINK CUP ma twardy ustnik i podejrzewamy, że teraz ciężko będzie namówić Jakuba do stosowania nowego ustnika. 

W butelce Mam Trainer ustnik jest miękki, gumowy, więc Kuba pijąc dotychczas właśnie z niego delikatnie też masuje sobie dziąsła, co pewnie przynosi mu dodatkową ulgę. Zaobserwowaliśmy, że często też nagryza ustnik bez potrzeby napicia, więc chyba naprawdę przynosi mu to ulgę - lub po prostu ma dobrą zabawę??? :)

 

A tu proszę zdjęcie Jakuba jak pije swój ulubiony soczek :)

 

 Jakub ze swoim ukochanym kubkiem niekapkiem MAM Trainer 220ml

 

Oczywiście wszystkich namawiamy do odwiedzić strony firmy MAM, a w sklepie internetowym można dokonać zakupów. My polecamy wszystkie produkty firmy MAM - bez wyjątku... Liczymy również na to, że już niebawem Jakub zacznie pić ze swojego nowego kubka niekapka Lern To Drink Cup (8+)

Zapraszamy do zakupów na: http://sklep.mambaby.pl/







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz