wtorek, 7 października 2014

JESIEŃ



Nastała jesień... piękna (jeszcze nie złota) jesień...


Jest wspaniale ciepło, słonecznie :)

...Gdyby jeszcze to morze było bliżej, a nie 5km od domu ;)

 

Możecie się śmiać!!! Ale naprawdę pójść na pieszo nad morze, nie ma problemu - jest z górki ;) ale wrócić - gorzej ;) Mieszkamy na wzgórzu morenowym... z najbliższej plaży do domu mamy wciąż pod górę - 5km ;)

W związku z tym by móc pospacerować wzdłuż morza, po deptaku, nadmorskimi alejkami - mama zabiera mnie samochodem do Sopotu i dopiero tam zaczynamy nasz spacer...

 

Mama, uwielbia robić zdjęcia, więc teraz - jesienią zabrała mnie do Parku Oliwskiego, by porobić swojemu jedynemu modelowi - czyli mi - zdjęcia. Niestety w parku drzewa są jeszcze zielone i naprawdę trudno było znaleźć takie, które zgubiłoby już liście ;) Ale udało się ;) Mamy zdjęcia pierwszej jesieni :)






Byłem tam i ja ;) Mało tego, był też z nami tata :) i tak sobie spacerowaliśmy...














Taka nasza jesień... w obiektywie mojej mamy :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz