środa, 30 kwietnia 2014

MÓJ POKÓJ

 

 

Bardzo dużo osób pyta moją mamę o mój pokoik.

 

Dlatego dzisiaj napiszę o nim :)

 

Mama, jak tylko dowiedziała się na badaniu USG, że będę chłopcem od razu zaczęła wszystko planować. Inspiracji szukała oczywiście w Internecie.

Burzliwe dyskusje z tatą trwały i trwały. Tata uważał, że motywem przewodnim powinien być SAMOCHÓD - bo przecież będzie chłopiec. Mama - żeglarz, chciała, by pokój był marynarski. A argumentów miała mnóstwo :) 

 

Ostatecznie rodzice postanowili, że pokój mój będzie w stylu MARYNISTYCZNYM. W końcu mieszkamy nad Morzem :)

To dzięki tym trzem pokojom znalezionym w internecie wygrał styl marynarski :)

 



Mama postanowiła, że będą białe meble, niebieskie ściany i dodatki w stylu marynarskim...

 

Mebelki z mojego pokoiku są firmy PINIO z Włocławka www.pinio.com.pl 

 

Kolekcja Marsylia, to zestaw, który stylem swoim nawiązuje do francuskich domków plażowych. Uroku całej kolekcji dodają tabliczki z dekorami w języku francuskim. Słowa plaża - La Plage, morze - La Mer oraz słońce - Le Soleil mogą zdobić poszczególne elementy kolekcji... Teraz już wiecie dlaczego mama uparła się właśnie na te mebelki do mojego pokoju?! Kolekcja Marsylia jest z litego drewna sosnowego, co dodatkowo skusiło mamę. Aaaaa i najważniejsze, łóżeczko jest wymiarów 140x70 i można z niego zrobić łóżko - po zdemontowaniu szczebelków, więc posłuży mi na dłużej. 

 

Tak wygląda mój pokoik :




Diabeł tkwi w szczegółach :)

Oczywiście pościel musi być też marynarska. Mam taką z polskiej firmy 

CEBA BABY www.cebababy.pl

Zestaw pościeli mam 3-elementowy: poszewka na poduszkę, poszewka na kołdrę i ochraniacz.

Firma Ceba Baby pomyślała o wszystkim - do kompletu z takim samym wzorem, jak pościel jest przewijak (dostępny w różnych rozmiarach i wersjach)

Dodatkowo też rodzice kupili marynistyczną CEBUSZKĘ - czyli poduszkę w kształcie litery "C" przydatną kobietom w ciąży, jak i mamom w trakcie karmienia. W tej chwili służy mi jako przytulne "gniazdko", w którym mogę spędzać miło czas :)

Cebuszka też jest z Ceba Baby :) zobaczcie z bliska, jaki fajny jest na niej wzór:

 

 tak to moje - takie małe, małe, słodkie nóżki :)

Mama wykorzystała wzór z Cebuszki i namalowała dla mnie 3 obrazki, kupiła też materiały nawiązujące do stylu marynarskiego, z którego uszyła girlandę i poduchy :)


I tak oto wyszła pewna całość :) Widoczne są na zdjęciach słoje z muszlami i dużymi kamieniami, oraz z piaskiem. Dodatkowo też dostałem pod choinkę od cioci Asi karuzelę z pozytywką z żaglówkami i marynarza (również na zdjęciach).

Tak właśnie wygląda mój pokój...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz