sobota, 12 kwietnia 2014

Ale fajnie, że mam już tyluuuu czytelników :)

Dzięki Wam kochani pojawia się kolejny post o SMOCZKACH :)


Smoczki - temat rzeka... 

Początki smoczka sięgają 3000 lat p.n.e. Wiedzieliście o tym??? Obecnie smoczki mają chyba tyle samo zwolenników, jak i przeciwników, a żeby było sprawiedliwie wspomnimy tu o jednym argumencie za i jednym przeciw;

ZA: pomaga dziecku się uspokoić, ponieważ zaspokaja naturalną potrzebę ssania...

PRZECIW: zbyt długie używanie smoczka powoduje wady zgryzu i wymowy...

W tej chwili smoczków dostępnych na rynku jest do wyboru do koloru. Są różne kształty, wielkości i materiały z których są wykonane...


Mój pierwszy smoczek był firmy NUK. Niestety nie byłem nim zachwycony i nie potrafiłem zasysać go tak, by nie wypadał mi z buzi...


W kolejnym tygodniu zaczęliśmy testować smoczek firmy LOVI

 Do dnia dzisiejszego używam smoczków dynamicznych firmy LOVI :) te z serii "Marine" najbardziej pasują do mnie i do wnętrza mojego pokoju :)


Są urocze - prawda?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz