niedziela, 27 kwietnia 2014

SPACERY!!!

 

Kochani, chodźcie na spacery!!!

 

Teraz tak pięknie - WIOSNA :) 

Ptaki śpiewają, słońce świeci, drzewa pięknie zakwitły...

Taki widok mam z okna - prawda, że pięknie??

Ten widok zawsze zachęca do wyjścia z domu - IDZIEMY NA SPACER!!!

 

 

Weekend, to czas, kiedy jesteśmy razem: mama, tata i ja, 

wtedy zawsze jest czas na zabawy z tatą, szaleństwa i inne wygłupy.

Weekend, to czas, kiedy idziemy na długi spacer, albo jedziemy 

na jeszcze dłuższą wycieczkę samochodem i spędzamy dużo czasu na powietrzu :)

 

Mama już planuje kupno dla mnie rowerka, hulajnogi, rolek...

żebym jak najwięcej czasu spędzał na powietrzu...ale to jeszcze nie tej wiosny :)


 ...zatrzymajcie się na chwilę, zobaczcie, jak jest pięknie



Mama oczywiście zrobiła mi sesję zdjęciową - w stokrotkach :)

 Ja, byłem niczego nieświadomy... spałem grzecznie na słoneczku :)






2 komentarze:

  1. możecie napisać skąd macie takie fajne papucie i spodenki? czy to komplet?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, już piszę :)
    Zarówno buciki, spodenki i bluza są z H&M - to komplet, bluza na łokciach posiada łaty wykonane również z takiego samego sztruksu, jak spodenki i buciki :)
    POLECAM!!

    OdpowiedzUsuń