poniedziałek, 23 czerwca 2014

DZIEŃ OJCA


Wszystkiego najwspanialszego TATUSIU :)

 

To było tak dawno - miałem wtedy zaledwie 3 tygodnie :)



Muszę opowiedzieć Wam o moim tacie!!!

Mój tatuś zajmował się mną od pierwszych chwil, kiedy tylko pojawiłem się na świecie. To on był za drzwiami sali operacyjnej, kiedy mamie wykonywano cesarskie cięcie i czekał z niecierpliwością aż mnie w końcu zobaczy. 

 

Był przy mnie, kiedy leżałem w inkubatorze - był tam tak długo, aż nie wyprosili go ze szpitala :) A następnego dnia jako pierwszy mnie przewijał i możecie wierzyć lub nie - udało mu się :) 

 

To tata przywiózł mnie do domu razem z mamą ze szpitala. Od razu wziął urlop, żeby móc spędzić ze mną te pierwsze dni w domu. 

Tata mnie nosi, tuli, całuje i wygłupia się ze mną :)

 

...Tu jeszcze w szpitalu

...Pierwszy dzień w domu

...Gwiazdka - 5 dni po narodzinach

...w Nowy Rok :)



...Tutaj mam już miesiąc


...A to w Harrachov - mam 2 miesiące

...I na spacerku w kwietniu

...W maju na spacerze na Bulwarze w Gdyni, gdy miałem 5 miesięcy

I dziś w DZIEŃ OJCA :)

 

KOCHAM CIEBIE TATUSIU :*









2 komentarze:

  1. Chciałabym móc to samo napisać o moim tacie - kocham go, ale...Rozczuliłam się dołez :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że to "dobre łzy" - tych nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń