środa, 18 czerwca 2014

ZĘBY


No i przyszła też kolej na mnie :)

 

O ile jeden ząb nie stanowił problemu, tak DWA zęby wychodzące w tym samym czasie są dość kłopotliwe.

 

Nie muszę chyba wspominać, że daję teraz nieźle popalić rodzicom i dziadkom.

 

Trudno jest mnie uspokoić, a jak boli, to potrafię dać taki popis, że nawet pewna Pani zwróciła mamie uwagę, że PŁACZĘ... jakby mama nie słyszała?!? ;)

 

Tak.... uspokaja mnie tylko jeżdżenie w wózku i noszenie na rękach... lub sprytne odwracanie uwagi i zabawianie czymś bardzooooo interesującym... Oczywiście nie ma tu mowy o moich zabawkach - je znam i udaję niezainteresowanego... Przy takim bólu to musi być coś wyjątkowego...

 




To nie jest ten taki mój, prawdziwy, najbardziej szczery śmiech, ale przynajmniej się cieszę - choć przez chwilę :)

 


Mama próbowała maści wszelakich, nic nie pomaga! Masaż dziąsła wykonywany przez mamę lub tatę przynosi chwilową ulgę...ale, ale potrafię ugryźć, co nie należy podobno do niczego przyjemnego ;) 

 

Gryzaki chłodzone w lodówce, co podobno też pomagają...niestety w moim przypadku się nie sprawdzają :(

 

Nawet Sophie la Girafe - która podobno też jest wręcz stworzona specjalnie do masowania delikatnych dziąseł niemowląt - też nie pomaga!!

 

 

Jest jednak coś, co daje radę - Camilia


 

Camilia to homeopatyczny roztwór doustny, stworzony specjalnie dla niemowląt, które mają problemy z bolesnym ząbkowaniem. Jedno takie opakowanie zawiera dwie saszetki aluminiowe, w którym jest zapakowanych 5 sztuk pojemników jednodawkowych (minimsów). Taki minims jest przeznaczony do jednorazowego użycia. Przy okazji jest to bardzo wygodne, bo wystarczy oderwać jeden pojemniczek, przekręcić i ułamać końcówkę, a zawartość pojemniczka wprowadzić do jamy ustnej dziecka naciskając delikatnie na minims (pamiętając o tym, by dziecko utrzymywać w pozycji siedzącej). Taki roztwór możemy podawać dziecku 2-3 razy dziennie i uwierzcie mi to naprawdę pomaga :) 


Jutro kończę pół roku :)

I jak to przystało na półroczniaka będę facetem z zębami :)

Oby tylko ból był mniejszy!!!








3 komentarze:

  1. ej, no bo się pogniewam.... i ani słowa o mnie? ;( buuu... Ciociunia M K-S

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dopiero teraz to znalazłam... blondynka ze mnie... ale na ząbkowaniu się znam ;) buziaczki

      Usuń