sobota, 28 czerwca 2014

PIERWSZA SZCZOTECZKA - MAM

Skoro pojawiły się u mnie pierwsze zęby, musiała też pojawić się pierwsza szczoteczka do zębów :)

 

 

Moja, to szczoteczka firmy MAM - FIRST BRUSH

 

Pamiętacie? Dostaliśmy ją w prezencie już jakiś czas temu. Teraz, skoro mamy już dwa ząbki przyszedł odpowiedni czas na to, by ją używać.

 

Moja mama uwielbia produkty MAM! Dlaczego? Bo mają fajny, nowoczesny design, wspaniałą kolorystykę, są wykonane z miękkich tworzyw... co więcej? Hmm... Może też to, że MAM to marka medyczna, której produkty są funkcjonalne, a nie tylko fajnie wyglądające?!!

 

Czy ja polubiłem moją szczoteczkę?

Najpierw ją bardzo dokładnie obejrzałem :)

Szczoteczka First Brush (6+), to przede wszystkim krótka, kompaktowa rączka, która pozwala mi utrzymać ją pewnie w moich małych rączkach. Dzięki temu z łatwością mogę też powtarzać to, co pokazywała mi mama i uczyć się, jak prawidłowo używać szczoteczki do mycia zębów.

No i po wielkiej obserwacji zacząłem "myć" sobie ząbki :)

 


Szczoteczka jest bardzo łatwa w użyciu, a jej miękkie zaokrąglone włosie czyści i usuwa płytkę nazębną oraz bakterie. Po tym, jak ząbki zostały już umyte obgryzałem wzdłuż całą szczoteczkę, by teraz znaleźć to miejsce, które masuje mi bolące dziąsła.



Druga strona szczoteczki ma wspaniałą gumową końcówkę, która masuje moje wrażliwe dziąsła. Dodatkowo też może wyczyścić mój język :)

Ta czynność przynosi wielką ulgę i sprawia mi naprawdę dużo przyjemności!

 

 SWETEREK - H&M
KLIPS + SMOCZEK - MAM

 

Zobaczcie sami, jaka radość :) 

Mam umyte ząbki, wymasowane dziąsła i wyczyszczony język. Teraz możecie podziwiać mój piękny, zdrowy uśmiech i oczywiście moje dwa, bialutkie ząbki :)

 

Pamiętajcie!!! 

Fani, którzy polubią MAM na facebooku, mają zniżki na zakupy w sklepie on-line - naprawdę gorąco polecamy https://www.facebook.com/MAMPoland

Razem z moją mamą zachęcamy też wszystkich do zapoznania się z samą marką i produktami firmy http://sklep.mambaby.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz